1/13/2006

Nõnda on

See nädal on vist kuulutatud minu ego tõstmise omaks.
1. "Sa oled lahedaks muutunud. Ilma irooniata. Ma blogist lugesin". Tore on kunagist pinginaabrit üle pika aja kohata.
2. "Tegelikult kõik teavad, mis on ainus põhjus, miks see läbi läks: tuled Ameerikast, naeratad ja kõik vaatavad missugune autoriteet". Arvo teab, miks TNR liikmed pooldavad samasooliste abielusid.
3. "Sinu puhul ei saa aru, millal sa nalja teed ja millal mitte. Sa oled sügavam". Miks Joel on segaduses?
4. "Kas sa ise ka tead kui ilus oled?". Tundmatuks jääda sooviv autor. Ma ka ei saa aru, miks ma veel singel olen :) Kriteeriumid on räiged, kuid ei põhine sool, vanusel ega geograafilisel paiknemisel. Julgemad kolm sammu ette!

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Hey There. I found your blog using msn. This is a really well written article.
I will be sure to bookmark it and return to read more of your useful info.

Thanks for the post. I will certainly return.

Also visit my blog post - business insurance quotes

9:29 PM  

Postita kommentaar

<< Home