5/09/2006

Lürp


Tänasest leiate mind Californiast. Kusilt puu alt oma läpakat liiva sisse matmas. Arvestades, et bakatöö on hetkel 67 lk. peal siis on veel kerge lootus, et toob oma diplomi veel sellel aastal ära. Kuid eks pea Taageperalt kuulma, mis veel kõik valesti on kuna nädalake tagasi jäi minu saadetud kiri tal kuhugi infolainete vahele ning nüüd ei tahtnud minu JPG formaadid avaneda. Kuid peale 17 aastat on lõpuks pohhuism saabunud. Järgmised kolm nädalal on vaid üks eesmärk - palmid, rand ja päike!
Ah jaa. Kas leidub mõni hea inimene, kes võiks mu töö füüsiliselt ka osakonda toimetada?

3 Comments:

Blogger Aare said...

Kui mulle californiast midagi head kaasa tood, siis võin printida ja köita küll :)
endal nagunii vaja ette võtta see...

11:25 AM  
Blogger Mike said...

Mis hea võiks olla? Kuid olen juba ette nõus :)

6:53 AM  
Blogger Aare said...

Nooh, ma ju ei tea, mis seal palmide all head on :)
Seega jätan selle otsuse sinu teha, aga miki hiirega pastaka eveliis mulle juba tõi, nii et seda pole enam vaja :P
Muuseas, millal sul tähtaeg on?

3:45 PM  

Postita kommentaar

<< Home