10/19/2005

Hoitke oma lapsi Inese eest!

Kes veel kahtleb Eesti muusikatoostuse narkootilistest ainetest labi imbumises kuulaku vaid meie popdiiva laulusonu.

Ei ole õnnetuid hetki
Ei ole yksindust
Ma vaikselt sulen silmad
Ja tunnen tugevalt su lähedust

Ei taha midagi muud ma
Et kõik jääkski nii

Ilusamat päeva
Kes võiks tahta veel
Iga väike asi
Ainult õnnelikuks teeb

Kujutan juba ette, kuidas Ines seletab, et antud laulu insperatsiooni sai ta peale vaikese tableti allaneelamist.

Taieliku kristliku moraali puudumise mure peale vastab ta totaalhedonistlikult:


Ma ennast eriti ei vaeva

Et mis kõik juhtub ja mis saab

Ei viitsi mõtelda et mida keegi arvab
Ma tean mis teen ja nii on mulle hea

4 Comments:

Blogger Aare said...

No ma nüüd ei tea...siin on tegu äkki hoopis usa ühiskonna narkootikumidest läbiimbumise mõjudega sulle...
sest mulle küll täitsa tundub, et ines võis selles esimeses laulus näiteks armastusest laulda. ja mina teatavasti ei ole nüüd maailma kõige romantilisema hingega inimene :)

6:19 PM  
Blogger Mike said...

Aare, mis nad sinuga teinud on???!!
Hm. samas kas olla naiivne voi kuuniline... Raske valik :)

6:56 AM  
Anonymous Anonüümne said...

Väike vihje- sõnad on kirjutanud Saller.

12:10 PM  
Anonymous Anonüümne said...

Hi there I am so glad I found your website, I really found you by error,
while I was searching on Aol for something else,
Regardless I am here now and would just like to say many thanks for a marvelous post and
a all round interesting blog (I also love the theme/design), I don’t have time to
read through it all at the minute but I have bookmarked it and also added your RSS feeds, so when
I have time I will be back to read much more, Please do keep up the superb b.


my web site :: cheap car insurance for young women ()

11:52 PM  

Postita kommentaar

<< Home