12/17/2005

Hostel

HOIATUS! Kui kunagi peaksite NY sattuma siis jumala eest arage peatuge Time Square Hostelis. Tegemist on koige jubedama taolise asutusega, mida on mul olnud au kulastada. Lisaks sellele, et hiinlastest omanikud ei saranud just oma keeleoskusega nagi koht valja nagu lammutamist ootav elumaja. Kahesed ja uhesed numbritoad kujutasid endast koridoris kardina taga peituvaid nisse. Ning vee kokkuhoiu programm nagi ette uhise dusi ja tualeti ruumi, nmida pidid jagama nii 20 inimest, kord aastas puhastamist. Igaljuhul tunnen kaasa iskule, kes peab minu korval jargnevad 8h istuma, kuna minu puhul tootas plaan taielikult. Samas oli seal vahemalt soe ning wireless oli tasemel.
Igaljuhul ka midagi positiivset, mis voib NY juhtuda. Naiteks see, et peale pikka laia arutelu hostelite, elu ja tegevuste ule tuli jutukaaslasel paha parida, kust ma parit olen. Estonia peale kostus "Ei ole voimalik". Samuti on naiteks ooper suureparane koht kohtumaks kohalikega, kelle parim sober on eestlasest jalamodell.