1/30/2006

Paha paha playlist


Mis hetkel saab armastus labi? Millal saabub hetk, kus otsustad, et enam ei armasta? Kas Natalie Portmanilik hetk Closerist on moeldud vaid kinoekraanile? Miks armastame inimesi, kes seda ei vaari? Miks me armastame tingimusteta? Miks me ei pogene destruktiivsest suhtest? Mis jaaks jarele playlistist kui koik armastusest raakivad laulud kustutada? Kust leida jargmist armastust? Kuidas suudame ikka ja jalle armuda, armastada ja pettuda? Miks me ei suuda armastada? Miks me ikka tahame armastada? Miks on raske selgeks oppida kaks lihtsalt sona - tanan ei?

6 Comments:

Blogger Aare said...

heh, nagu sa ei teaks vastust neile kõigile küsimustele. Lihtne ju :)

8:59 AM  
Blogger stevha said...

God ... kui ma vaid teaks vastust neile küsimustele ... oleks kõik tunduvalt roosilisem ehk ... ja "tänan ei" üelda on alti kõige raskem!

... ja iTunesi playlisti kopeerisin ka ülber ja hakkasin armastus lugusid kustutama ... suht tühi list on :)

11:25 AM  
Blogger Mike said...

Tegelikult on peamine kusimus, miks labiidse inimesena peaksin just mina taolisi sissekandeid tegema?

3:42 PM  
Blogger stevha said...

mike ma ei usu, et sa labiidne oled ... labiidese inimesena sa ei teeks selliseid sissekandeid. vähemalt ei ole sa jätnud eelnevate sissekannetega ja vestlustega labiidse inimese muljet!

3:56 PM  
Anonymous Anonüümne said...

noh, tead, ega see armumise ja armastuse värk on täpselt nii, et ühel hetkel sul saab ka liiga palju seda

minul isiklikult on nii, et ma olin ühte tüüpi lihtsalt poolteist aastat Väga armunud, ühel hetkel see kadus ära ja kuigi on aasta möödas hetkest, kui ma mõistsin, et armastust enam ei olegi, siis siiamaani pole uuesti armunud kellessegi, mul muidugi on olnud ka erinevad põhjused, miks ma armumise olen endal ära blokkinud, aga nüüd on raske üleüldse midagi teha saama, ilma et tunneks end kuidagi süüdi, sest kõik suudlused ei ole antud armastuse pärast, vaid lihtsalt niisama

ja armumine ongi elus läbiv jõud :D

9:59 PM  
Anonymous Anonüümne said...

Thanks for finally writing about > "Paha paha playlist" < Liked it!

Feel free to surf to my weblog; cheap car insurance illinois

1:05 AM  

Postita kommentaar

<< Home