3/17/2006

Otsitakse reisikaaslast elu parimale road tripile.

Asjalood on nuud nonda kaugel, et on aeg teada anda alanud konkursist viimasele vabale kohale ekslusiivsel reisile laanerannikul. Toimumisaeg: 8 -31 mai. Sihtkohad: Las Vegas, San Diego, L.A., Santa Barbara, Orange County, Silicon Valley, San Francisco. Teele jaavad hingemattev Grand Canyon, maailmakuulus Yellowstone National Park, Disnyland, Universal Studios, imekaunid rannad ja eluohtlikud seiklused.
Juhul kui su karisma ei mahu moda kaugel asuvasse vaikeriiki ara ja jalustrabav valimust tunneb vajadust egotripile mineku jargi siis voib just see olla SINU voimalus. Kasuks tulevad esmaabioskused ning villa Vaikse ookeani kaldal.
Koigil huvilistel oma kandideerimissoovist teada anda motivatsiooni kirja ja eluloo esitamisega. Pildiga kiri garanteerib vastuse.

3 Comments:

Blogger stevha said...

hmmm motivatsiooni kiri, CV, pilt .... mis te maksate lennupiletiud ka kinni va .... ma siis postitan need kohe sulle ära :)

tervitused kevadisest tartust :P

9:46 AM  
Blogger =E= said...

aga kas villad idarannikul ei taga mulle lennupiletit? ainult 1 ots? tagasitee leian ise =)

esmaabikursused on topelt läbitud, ilus olen ma ka ja egotrippi vajan pidevalt. võta mind!

5:48 PM  
Blogger stevha said...

villat ei ole, esmaabikursused on samuti tehtud, küll mitte topelt ja ilus olen ka ... ja egotrippe ei vaja ... lihtsalt head seltskonda ... ma olen parem :)

12:01 AM  

Postita kommentaar

<< Home