3/03/2005

Tuks-tuks

Kui tuleks reastada see, mis tänapäeval Eesti Vabariigis perses on siis minu isikliku sümapaatia alusel kuulub vaieldamatu esikoht haigekassasüsteemile. Tõsiselt. Eestis tuleks üle võtta ameerika arusaam, kus inimesed tõepoolest vastutavad oma tegude ja otsuste eest. Meil pole suurt mõtet ebakopmetentse ravi eest kohtussegi kaevata.
Kuid dr. L juurest tulen ära. Esimesel võimalusel. Miks mina pean alati teisi paika panema? Millal jõuab meie arstikabinettidesse arusaam, et tegemist on samuti teenindusasutusega ning mõnitatavad ja ebaviisakad ravitsejad võivad ka oma klientidest ilma jääda?
Ainus asi, mis doktorile näis korda minevat oli, et minu haigekassa regioon on minu teadmata kuidagi 186 km põhja poole nihkunud. Minu teadlikust sellest ei saa ravitsejaga veedetud poole tunni järel kuidagi kahtluse alla seada. Kuid täna läks õnneks. Kui eelmine kord olin jõudnud oma järjekorda nädalake oodates piisavalt kosuda siis seekord oli "hoog" just peal ning millegi ette võtmist pidi isagi dr. Evil tõdema. Seda muidugi alles siis kui sudan arvutisüsteemis nr. 1 asendada 6ga.
Kuid kui kellegil on soovi pakkuda seltsi sellel nädalavahetusel ühele suitsu ja alko priist tegelinskile füüsiliselt mitte koormavas tegevuses siis võtke julgelt ühendust.

4 Comments:

Blogger =E= said...

Saan aru, et sul on laupäeval tõsine soov vabaõhumalet mängida?
Tartu või Tallinn?

9:27 PM  
Blogger märt said...

tule mulle pühapäeva õhtul/esmaspäeva varahommikul kell 00:40 kiaga lennujaama vastu?

9:31 AM  
Blogger mooses said...

jagan 102% su meelehärmi haigekassa suhtes - täiesti mõttetu asutus, mis kogub lihtsalt ametnikele raha ja teeb selle õigustuseks mõttetuid reegleid. nii et ruttu poliitilist karjääri tegema ja haigekassale kriips peale;)

5:20 PM  
Anonymous Anonüümne said...

This is my first time pay a quick visit at here and i am
in fact pleassant to read everthing at one place.

Also visit my website ... car and home insurance :: ::

5:21 AM  

Postita kommentaar

<< Home