8/16/2005

D.C.

There are all kinds of folk in the US - white trash and not so white trash.
Mul on ikka selline kahtlane tunne, et ma ei sooviks siin elada. Ma ei utle seda vaid selle parast, et moodunud nadalavahetus juhtus olema kuumalaine ning 103 kraadi (arge kusige palju see tahendab) kupsetas korralikult labi. Mida rohkem ma oma selle kandi friends'e tundma opin seda suurema sisemise viisakuse puudulikkusega nad naivad. Tanaval Hi there ja How'st going'ud vahetaksin ma hea meelega eestlaste tulpinud ja onnetute nagudega.
Hea meel on siit ara saada. Mulle ikka ei meeldi pittsivad inimesed. Isegi kui pean seda vaid korvalt vaatama (muideks see pittsimisse naivad kergemini nakatuvat suhes olevad naisterahvad, seega hoitke alt). Igaljuhul on mul hea meel, et ma pole nii meeldiv inimene kui laura. Nimelt kui sa veel ei tea siis S. tahab sind endale pruutneitsiks. Arvestades, et laupaeval korraldatud peole ei tulnud UHTEGI sobrannat (XY oli ule 10. Max on taitsa tore :) siis on see vist moistetav. Igatahes tana kutsuti mind tanupuhadeks Philadelphiasse. Karta on, et viimasel hetkel ma avastan, et puhade aegu on lennupiletit lihtsalt voimatu saada.
Homsest juba Arkansases. Hakkan puudust tundma neist nagudest, mida siinsed ette manavad kui oma sihtpunktiga lagedale tulen.

3 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

ei teadnud. ja arvestades meie kirjavahetuse tihedust S-ga, siis tõenäoliselt ei saa veel pikka aega teadma.

millal pulmad?

10:04 AM  
Anonymous Anonüümne said...

heh, a mina tunnen puudust neist hi'dest ja howareyou-dest ja vastikutest mõlemale põsele suudlustest ka. kuigi ma ei tea kas need viimased on ameerikas laiemalt kasutusel... aga ma vahetaksin nad küll iga kell nende tülpinud nägude vastu.

10:12 PM  
Anonymous Anonüümne said...

May I just say what a comfort to discover somebody that genuinely understands what they are talking about on the net.
You definitely know how to bring an issue to light and make it important.
More and more people need to look at this and understand this side of the
story. It's surprising you are not more popular because you definitely have the gift.

Stop by my site - quote car

11:00 PM  

Postita kommentaar

<< Home