9/10/2005

koduigatsus hakkab ule minema

Arge nuud ara ehmatage, kuid preagu on arutluse all siia kauemaks jaamine. Enamgi veel. Varsti peab otsustama, kas tulla jouludeks koju inimestega kohtinguma voi minna kuu kestvale road tripile labi Ameerika. See selleks.
Siine elu muutub aina omaparasemaks. Huvitav, kes oleks aasta voi isegi kuu tagasi ennustanud, et jargmised 9 kuud soovin vabatahlikult veeta alkolivabalt (no tegelikult seda oleks voibolla isegi uskunud. dry county siiski) ainult susivesinike suues, nadalas 4 korda rauda tostes ja 50km joostes? Mina kull mitte. Igatahes paistab, et see on ees ootav reaalsus kui jargmisel nadalal cross country teamiga uhinama peaksin. Eks vaata, kuidas esimese nadala ule elan. Nad on suhtuvad siin oma poolharrastussporti liiga tosisel. Kokkuvotvalt voib oelda, et sportlastest sopruskond avaldab mulle halba moju.
Iseenesest naib juba praegu nagu oleksin kineoloogiat ja reakreatsioonikorraldust oppima asunud. Homme laheme rock climbing tripile, kahe nadala parast kanuutama ning siis koobastesse. Muidugi koik see on tuhine vorreldes ekstreemspordiga mis ootab ees jargmisel nadalavahetusel - =E= kulaskaik.
Miss you!

8 Comments:

Blogger =E= said...

ja v6ta siis arvesse, et see n2dalavahetus algab sul juba umbes kolmap2eva v6i neljap2eva paiku! ja ma luban sulle ekstreemsporti ja murum2nge ja memphist koos piimakokteili ja roosa t-s2rgiga.

ja ma suurest erutusest n2n sind juba unes. =p

7:51 PM  
Anonymous Anonüümne said...

oh, nii üllatav oli seda lugeda praegu,aga tunda on et sa oled hull rahul ja see on super!ära ennast lolliks spordi nüüd, sest eesti päritolu tõttu algab just nüüd ju pekikogumise hooaeg!
inx

10:51 PM  
Blogger märt said...

a mind miks, türa, unes ei nähta?

9:55 AM  
Blogger mooses said...

see ju vana tõde, et algul ei saa vedama ja pärast ei saa pidama, lõpux ongi nii nagu inx ütles, et jäädki sinna lubatud maale ja me kõik tuleme su pulma;)

11:09 AM  
Blogger =E= said...

m2rt, ma t6esti ei tea, miks mike sind unes ei n2e...

4:19 PM  
Blogger Unknown said...

1. Loomulikult lähed roadtripile
2. Loomulikult otsid endale ka mittesportlastest sõbrad
3. Ei tee seda mitte fratiga ühinedes.
4. Kui 3. kohale ei jõudnud, vaata Animal House'i filmi.
5. Oled E'ga seksimisel ettevaatlik.

9:21 PM  
Anonymous Anonüümne said...

1. =E= seksimisel oleme alati ettevaatlikud.
2. Minu spordlaskarjaar sai tagasiloogi juba esimesel paeval - no vabadage kull, kuid 17 miili (ehk siis 26km) kahe tunniga on minu joaks siiski selgelt liiga amatoorlik.
3.kes utles, et ma marti unes ei nae?
4. siia ma nuud kull paris kindlasti ei jaa

5:37 AM  
Blogger =E= said...

jah OLEME kyll, eriti praegusel aastaajal...

ning siit on kohe n2ha, kuidas prioriteedid jagunenud on.

1:41 PM  

Postita kommentaar

<< Home