8/19/2005

Tagasi kooli

Asi, mida ma siin tosiselt ei sallin on sookla. Kas teie tervis peaks vastu kui peaksite sooma kolm morda paevas rootsi lauas? Ning mitte mingis juras Mare Balticumi vaid naiteks Serenade omas. Samas aitab see lahendada teise probleemi. Nimelt on Walmartist pea voimatu pukse osta sest koik on nii 6 numbrit liiga suured. Uldse ei moista, kust ostavad riideid inimesed, kes Euroopas kannavad S. Tunne, kuidas puksid hakkavad parajaks saama.
Tana hommikul kaisin kolledzi presidendi juures kusimas, kas on voimalik tema klassiga War in International Relations uhineda. Paistab, et tegemist on mingi erakordse auga, sest minu adviser kohe saras kui utlesin, et sain accepted (samas saravad nad siin paris tihti kui registration office valja arvata). Igaljuhul saab huvitav olema - 6 raamatut pluss 3 recommended. Vahemalt ei nae minu tunniplaan enam valja nagu ajudeta sportlase oma. Healt and Wellnessist on muidugi rakse loobuda, kuid eks ma pea siis kuskilt mujalt teada saama kuidas suitsetamisest vabaneda ning millist moju omavad narkootikumid.
Tana soidame nadalavahtuseks ratsutama. Arvestades eilset Paastja koolikella kohalikku versiooni, mis 300 teismelisele esitati, saab huvitav olema. Opetlike lugudega tehti meile selgeks a. sa ei pea osalema orgias b. joo, kuid ara soida tais peaga c. It's OK to be gay d. kergem on kohe voodisse hupata, kuna small talki'st ei tule nii kui nii midagi valja. Iseenesest mulle noored inimesed meeldivad, isegi kui nad kusivad kaastundlikult "Kas sinu vanemad ei tulnudki sind saatma?"
Jargmise nadala tipphetkeks saab arvatavasti olema roommate'i sissekolimine. Arvestades pilti, mis face finderis oli siis peaksin vist veidi kartma. Samas on mul voibolla voimalus teenida paar miljonit kui monele ta pommile sattudes FBIle ules annan.

3 Comments:

Blogger Aare said...

Heh, aga vaata tänaval ka ringi ja loe kokku mitu inimest sa näed, kes S-i kannaksid. Need vähesed ilmselt walmartis ei käi.
Ja võttes nüüd arvesse õppetunde b ja d, siis sinu karskest õppeaastast ei tule siiski vist suurt midagi välja, jah?

12:17 AM  
Blogger =E= said...

hahahahahhaaaa... tead, mis saladus on? mine juniorite osakonda! mina ostan oma pesu sealt ja ma olen kohalikus m6istes suhteliselt habras naisterahvas - ajab muigama, eksole! =)

1:12 AM  
Blogger Mike said...

Toe huvides pean siiski markima, et ulekaaluliste hulk jaab siiski alla 10 %. ja pole need inimesed siin midagi nonda suured ja koledad. Veidi teistsuguste paramaeetritega, kuid esteetiliselt enam vahem Eestiga samal tasemel.

4:29 PM  

Postita kommentaar

<< Home