8/22/2005

Tahelepanekuid Amerika demokraatiast

1. Kolledz on post high school. Siin on tapselt samasugused grupeeringud nagu telekast voib naha. Sportlased oma latentsete nagude ja pesapallinokakatega. Paksukesed, kellest vahemalt Walmart hoolib. Popid ameerika naeratusega sotsiaalsed tuulelipud. Imelikud roheliste peade, punkari soengute voi siis surnumatja riietusega. Siis on loomulikult valistudengid, kellest mina olen vist noorim. Ning motetu rahvas.
2. Ohtul peale kasiino ohtut, kus mina muuseas voitsin laamalambi, ja oist Walart madnessi koju joudes selgus, et kella poole kaheteistkumneks oli uks 100 kilone kutt suutnud ennast roheliseks kehavedelike purskkaevuks juua. Kuulu jargi joi ta ka ikka "vaga palju". Uhe jutu jargi 6 shoti viskit, teise jargi 4 Cuba libret.
3. Esimese semestri 3 kursuse raamatute peale kulutasin 4300 krooni. say no more.
4. Minu toanaaber on arvatavasti toesti terrorist - nii vaikset ameeriklast ei olnud ma varem kohanud. Teda nagu ei oleks ollagi. Iseenesest, mida sa psuhholoogia tudengilt ootadki.
5. Nadalavahtusel tegin oma esimesed western style ratsutamised. i like it. Samuti suutsin ma vist vindi ule keerata tehes nalja oma surnud 4 koera, 5 kassi, 5 linnu, hamstrite ja merisea ule. Selle tulemusena sain ma endale uued sobrad singel sex cathlic schoolist. Vahemalt moned inimesed, kes on antireligioossed.

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Kui see sind lohutab (mida see kindlasti teeb), siis mina viisin eile raamatupoodi 3 kompendiumi ja ühe raamatu eest 2500 krooni ja see on ainult kolmandik või veidi vähem mu semestri vajadustest. Kuivõrd sinna läks söögiraha, siis olen nüüd raamatudieedil ja jõuludeks väga sale.

1:07 PM  

Postita kommentaar

<< Home