10/28/2005

Psuhh

Mul pole midagi uksinda louna soomise vastu. Eriti olukorras, kus ma 5 minutit varem just voodist ules olen tousnud ning sooklas on paremal juhul paar mingit kolmanda jargu tuttavat, kellega small talki ei viitsi teha. Selle tulemusena on viimase paari paeva jooksul hakkanud inimesed muret tundma mindu vaimse seisundi parast. Kuidas mulle ikka siin meeldib? Kas koik on ikka korras? jne. Ning selle parast muretsevad mingid minule tundmatud inimesed, kes lahevad siis minu lahemalt tutvusringkonnalt parima. Taitsa psuhhid! Krt. peab ka seletama, et introvertse pohjamaalsena ei ole mul vaja igat paeva alustada voorastega nende seksuaalprobleeme arutades.

1 Comments:

Blogger mooses said...

ürita jah neile euroopa või veel parem põjamaade mudelit selgeks teha, lõpetad parimal juhul veel perenõustaja juures

9:56 AM  

Postita kommentaar

<< Home